Picknick på hemmaplan.

Så får det bli i kväll. Jag skall ha picknick med min jobbarkompisar. Vi hade planerat att vara på Stångebro. I den här stormen kommer vi blåsa bort där. Stångebro är inte kännt för att vara vindstilla. Vi skall ha tipspromenad och lekar. Trots att vi nu kommer att vara hemma hos oss, så är det papptallrikar som gäller. Smidigt att ha party när det inte blir så mycket disk.

Mats jobbar så han klarar sig från picknicken. Tror han är lika glad för det. Linda har jag inte sett till på hela helgen. Hon har varit hos Daniel. Hon dyker nog upp i kväll.

Jag har hunnit att tillbringa några timmar på golfbanan idag också. Även hunnit med att laga köttbullar, sås och färskpotatis till familjen. Tagit hand om tvätten och liten annat. Hualigen vad jag är effektiv.

Nu skall jag duka för picknick.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0