Röd i ansiktet.

I dag har jag varit ute i solen och naturligtvis lyckats att bli lite röd i ansikitet. Linda och jag var ute och övningskörde en sväng nu i kväll. Då passade vi på att stanna på Coop. Där inne gick det omkring en massa människor som var gris-skära efter en dag i solen. Förvånansvärt många människor som var ute och handlade så sent som kvart i nio. Fast det är klart, de vill säkert hellre vara ute i sommarvädret under dagen.

Övningskörningen gick bra. Nu är det inte så många övningstillfällen kvar innan det är dax att köra upp. Jag kommer själv ihåg hur nervös jag var när jag skulle köra upp. Trots att det är ett antal år sedan. Det var en härlig känsla den dagen jag själv kunde ta bilen utan att pappa satt bredvid.

I dag har vi varit ute precis hela dagen. Golf och trädgårdsarbete. Fick låna en elektrisk häcksax från grannen. Det var himla kul att klippa med den. Rensade bort lite gamla blommor, så i morgon måste vi köpa nya. Det är alltid roligt med nya blommor.

Nu är det snart sovdax igen. Attans vad det är varmt på övervåningen nu. Men vi skall inte gnälla nu när vi äntligen har fått sommar som vi har längtat efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0