Snart sovdax.

Snart är ännu en dag till ända. Det går i en rasande fart. Känns som jag bara skulle sätta mig ner ocn inte göra något alls i en stund. Efter jobbet stack Mats och jag upp till golfbanan och gick en runda på nio hål. Mats säjer att han blir för bra nu när han tränar så mycket. Undra när jag kommer att bli för bra?

När vi kom hem satt tjejerna på altanen och festade på pizza. Mats cyklade och köpte pizza åt oss också. Det var en halvtimmes väntetid på pizzorna. Det verkade som om det inte var någon som orkade laga mat idag. Jag har hört att årets största dag för ´´köpepizzor´´ är nyårsdagen.

Övningskörning stod på schemat efter golfen. Linda körde en tur till Berg och hem igen. Det var lugnt ute på vägarna nu ikväll. Nu är det bara åtta dagar kvar till hennes artonårsdag. Jag tjatar på henne att hon skall önska sig något i födelsedagspresent. Det enda som hon har sagt är ett silverarmband och en parfym. Jag får ge mig ut på en spaningsrunda i slutet av veckan. I kväll har vi iallafall bestämt vad vi skall bjuda på på kalaset. Dock kan jag inte berätta det här för då blir det ingen överraskning för gästerna.

Som sagt var så det snart sovdax. Jag skall sova tidigt idag. I morse läste jag lite snett på klockan och steg upp en timme tidigare än vad jag trodde så det gäller att ta igen den tiden.


God natt och dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0