Tiger Woods.

Golf med Tiger Woods på TV. De är så himla duktiga och jag blir så imponerad. Själv gläds jag med mina egna framsteg. I dag var det teori med rundvandring på banan. Ska bli kul när jag får börja spela på riktigt. Det blev lite shopping nu idag också. En golfvagn.



Dagens golfvagnar påminner mera om barnvagnar. Jag är glad att det är en golfvagn jag skall köra och inte en barnvagn. Jag är så glad för att våra döttrar är stora. Vi sa just det på jobbet idag att vi går olika kurser. Jag går golfkurs och en av grabbarna går på ´´Föda-barn-kurs´´. Eller vad det nu heter. På min tid sa vi profylaxkurs, men det är visst ute idag.

Jag blev så gottesugen, och nu har jag tryckt i mig en skål med jordnötsringar. Just nu känns det som det blev för mycket och att jag inte borde ha ätit dem. Men gott var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0