Sen tisdagskväll.

Det börjar att bli sent och jag borde krypa ner och sova men ett litet inlägg skall jag nog orka med. Dagen har gått lika fort som vanligt. Först jobb som vanligt och efter det en tur till stan. Lite saker att fixa inför resan. Jag har varit på Forex och växlat till mig lite Thai-pengar. Hann även vaccinera mig. Ett litet stick i armen som knappt kändes. Fick fylla i en hälsodeklaration innan vaccinationen. En fråga var, om jag tänkte bli gravid under resan. Definitivt inte. Jag skrattade lite för mig själv när jag svarade på frågan.

Det blev även en tur till Feelgood. Det var lika kul och jobbigt som vanligt. När jag kom hem var jag duktig och gjorde en matlåda till morgondagen. Jag hittade lite gott kött i frysen så i morgon blir det en lyx-lunch.

Jag har shoppat lite också. Nu skall jag bli en riktig bloggare för jag har köpt en micro-PC som jag lätt kan ha med mig. Är den inte söt?



Jag hade vunnit ett presentkort att köpa den för. Då tyckte jag att jag kunde lyxa till det och unna mig denna lilla goding. Linda kastade sig över den direkt när jag kom hem. Så nu är den igång och redo att användas. Det skall bli kul.

Amelia kom i brevlådan idag så jag har lust att läsa lite i den innan jag skall sova. Ögonen kanske ramlar ihop när jag börjar att läsa. Jag kan iallafall kolla lite på bilderna. God natt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0