Sommarfärger i håret.

Äntligen har jag varit hos frissan. Jag har fått lite varma sommarfärger i håret och det känns bra. Jag tivs bäst med att vara ganska ljus. Nu har jag även fått lite röda inslag. Kul att det händer något. Jag fick hoppa över mitt step-pass idag och istället fixa håret. Välfriserat hår istället för en vältränad kropp fick det bli. Tog dock en promenad hem från stan. Riktigt skönt. Det blev pasta-sallad till lunch när jag kom hem.

Kände mig så himla pigg när jag kom hem efter promenaden. Har varit lite trött både torsdag och fredag. Det är jobbigt att vara på party mitt i veckan. Eller som min äldsta dotter uttryckte sig:
- Mamma, du är för gammal för det här......

I kväll skall vi till Mats lillasyster med familj. Trevligt. De har just flyttat till ett radhus i Malmslätt så det skall bli kul att se hur de bor. Linda skall också med ikväll, så hon vill övningsköra dit. Hon har kört en lektion på bilskolan i veckan och lärt sig lite nytt.

Blir nog till att kolla lite på melodifestivalen ikväll också. Vet inte riktigt vem som är min favorit.

Mats sitter och kollar på hockey på TV och dricker whiskey. Jag skall gå ner och se om han åtminstone har lämnat lite jordnötter till mig. Något annat kan det inte bli när jag skall köra bil.

Ha en trevlig lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0