Tidig morgon.

Jag har just skjutsat Linda till bilskolan. Hon tyckte hon var jättesmart som bokade en körlektion 7,15 precis innan skolan börjar. Dock blev det ändring och hon fick sovmorgon till 11. Då var hon inte längre lika nöjd med sin bokning.

Hann köra förbi macken och tanka lite innan jobbet börjar för dagen. Där är det deprimerande och bara stå och se på hur kronorna rullar. Fast det är klart, det är svårt att få bilen att gå utan bensin.

LHC spelade sin sista match igår. Jag tyckte att det kändes ganska väntat så jag är inte förvånad. Jag får nog heja lite mera på mina gamla favoriter SSK. (De har också sett sina bästa dagar). I forna tider, när jag gick på högstadiet var det många besök i Scaniarinken, då vi skrek oss hesa för att heja på SSK. Det är inte alls samma stämning i dagens Cloetta Center.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0