Trist med tandläkarbesök.

Ja då har jag klarat av tandvården för den här gången och det kostar bara pengar. 3500 har jag fått hosta upp nu. Varför ramlar bara de gamla lagningarna sönder? När jag kom till tandläkaren och han fick se min trasiga tand sa han, vad tråikgt. Det tror jag inte alls du tycker sa jag, du vill ju tjäna pengar. Visst är det så?
Nu tänker jag positiva tankar för nu dröjer det ett tag tills det är dax att gå dit igen.

När jag kom hem var det bara att plocka fram mera pengar. Linda hade anmält sig på trafiksskolan och vips så försvann det 6000 kr till. Det är bra att hon börjar på trafiksskolan så hon får lära sig att tänka och köra rätt. Jag lyckades övningsköra med Jessica så att hon fick körkort så nu skall nog även detta gå vägen. Jag var faktiskt imponerad av mig själv när jag övningskörde med Jessica. Tänk att jag kunde vara så pedagogisk. Det trodde jag inte.

Snart är det kväll och god natt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0