Två veckor till semester.

Så underbart. Nu är det bara två veckor till semester. Det har nu blivit en tradition att skriva ett semesterinlägg varje söndag. Jag har gjort en förbeställning på lite taxfree varor till utresan nu idag. Lite olika krämer att smörja sig med och lite drickbart. Ving hade skickat ett mail till mig idag med en väderprognos för Ao Nang. Det var ingen munter läsning men de sparar säkert det bästa vädret tills vi kommer.

Nu ska jag fixa lite musik i min nya mobil. Min Nokia har av någon anledning som jag inte känner till spruckit i displayen. Dock tror mina arbetskamrater att jag har suttit på den. I know nothing. Nu kan jag inte läsa sms för det är en blå blixt mitt i displayen. Jag som gillade den så mycket. Jag försöker nu med en SonyEricsson.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0