Danmarkstur.

Vi har hunnit en hel del idag också. Vi började med en tur till Helsingör. Det var dåligt med shoppingen där. Det är inte billigt att köpa öl i Danmark eller på båten längre. Vin kan vi lika gärna köpa på Systemet för då vet vi vad vi får. Det var mycket folk på uteserveringarna i Helsingör. Trots att det blåste och var ganska kallt när solen gick i moln.



Vi tog en fika i Helsinborg när vi kom tillbaka. Hann även med att gå en runda i några affärer. Jessica ville köpa något att ha till kvällen men det fanns inget som hon ville ha. Billigt blev det iallafall.

Nu har vi just kommit tillbaka från en promenad. Jag skall snart sätta igång med att laga mat till kvällen. Jessica har som vanligt när vi är på besök beställt Italiensk pastasås. Det är en sås med kyckling, bladspenat och soltorkade tomater. Jag gillar den också så jag lagar den gärna. Om någon är sugen på att laga den så finns den bland ICA:s recept på nätet och heter helt enkelt, Italiensk pastasås.

Jessica ska på födelsedagskalas i kväll så Mats och jag blir kvar här hemma. Får se om vi ger oss ut på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0