God morgon, söndag.

Vi satt faktiskt ute hela kvällen igår. Det var inte speciellt kallt. Mycket frisk luft fick vi iallafall. Vi käkade grillat kött, tzatsiki och färskpotatis. Det var säsongspremiär för färskpotatis. Nu är det sommar eller?

Vi planerade lite inför sommaren också. Vi skall försöka att åka ner och hälsa på Johanna  en dag. Mats vill gärna prova på att rida. Jag ser fram mot att se Mats och Nenne på en häst. En sedvanlig tur till Helsingborg med golf skall det också bli. Kanske vi även kan lyckas med att ta oss till Tyskland en dag i sommar. Vi bara pratar om det varje sommar men sen blir det inget av.

Jag kommer att vara helnervös om jag skall ut med Mats och Nenne på golfbanan. De är hela tiden irriterade på de som inte kan slå ordentligt. Nu är Mats mest nervös för att det kommer att kosta pengar att köpa det jag behöver. Kanske han börjar ångra sig att han tjatat på mig att jag skall spela....??? I morgon är det iallafall dax för min första golflektion. Kanske jag har oanade talanger.....???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0