Helsingborg.

Nu har vi kommit till Jessica i Helsingborg. Jessica bjöd på lunch när vi kom. Det blev tunnbrödsrulle. Mätta och belåtna drog vi ut till Väla Centrum. Shopping är aldrig fel. T.o.m Mats shoppade idag. Ingen lyx att han investerade i ett par nya skor. När Jessica och jag kom ut från HM satt han på en bänk och bytte till de nya skorna. Vi är glada för att han tycker om sin nya skor. Den fattiga studenten handlade mest på sina föräldrars bekostnad. Jag lyckades naturligtvis också komma hem med ett par påsar.

En tur till Maxi här i Helsingborg för att fylla kylskåpet åt Jessica efter Väla. Nu har jag handlat så mycket här i Helsingborg så jag får även erbjudande från Maxibutiken här.

Nu ikväll skall Mats till en jobbar kompis på besök. Jessica och jag håller oss hemma. Vi skall hämta mat och smaka vår nya cider som vi köpte idag. Det var någon ny med säsongens smak. Det blir säkert bra.

Vi har inte bestämt vad vi skall göra i morgon. Vi får se vad Helsingborg har att erbjuda oss.

Ha en bra fredagskväll.


Kommentarer
Postat av: Kusinen i Sundets Pärla

Heeeeej!! :-) Låter som ni haft en givande dag i Hbg och på Väla! Funderar själv på att ta mig en sväng till centrala staden imorgon (om jag känner sambon rätt så stannar han hemma och låter mig bidra till butikernas överlevnad). VI kanske hörs?! :-)



Nattinatti! Kramar som stramar från kusin A

2009-05-08 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0