Hemlig middag.

I kväll är jag bjuden på middag på hemlig restaurang. Det låter spännande och gott framför allt. Det är redan klockan sex så det blir till att dra direkt efter jobbet.

I morse när jag vaknade trodde jag att min man blivit jagad när han körde hem och haft bråttom in i huset. Detta med tanke på att bilen stod ute i regnet och hjulen inte var upprätade. Det är inte likt honom. Bilen står annars alltid inne i garaget. Har nu pratat med honom och hört att så var ej fallet. Han tyckte det var onödigt att ställa in bilen för bara några timmar. Jag blir alldeles förvånad................!!!!!!!!!!!!!

I dag har Jessica tenta så jag håller tummarna och önskar henne lycka till.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Karin!



Det är kul att följa din blogg, jag har spridit adressen till våra kära gamla Telia kollegor så nu har nog några nya läsare också!



Vi ska också åka till Thailand i Oktober med Tobbes familj då hans mamma fyller 50. Vi får träffas när du är i stan å jag får höra hur ni hade det:)



Ha det så bra!



Kram

Charlotte

2009-05-04 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0