Kvällspromenad.

Har precis kommit hem från en kvällspromenad. När jag skulle gå iväg kom det en regnskur men nu verkar det bli blå himmel ute igen. Jag har sett en stor sol i tidningen inför morgondagen. Hoppas att det är sant.



Vilken stark regnbåge det var ikväll. Förresten var det visst två stycken. Jag tog lite kort under kvällens promenad. Så fint vi har det i vår närhet. Det var så lugnt och folktomt ute. Jag mötte knappt en enda människa. Undra vad alla pysslar med...???



Jag sitter och ser lite på nyheterna på TV. Det pratas om EU-valet. I veckan damp det ner ett röstkort i brevlådan. Vet inte om jag orkar att engagera mig i EU-valet. Jag är så ointresserad av politik. Det är så himla tråkigt.

I morgon är det röd dag och jag är ledig. Det ser jag fram mot. Det innebär också att jag inte behöver lägga mig så tidigt. Ska se om det är något roligt att se på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0