Lite mera blommor.

Linda och jag tog en sväng förbi Plantagen på förmiddagen. Jag ville köpa något att hänga på väggen på framsidan. Det blev lila blommor och det ser fint ut tycker jag. Här kan ni se resultatet.




Linda och jag sitter ute och solar oss. Det är så varmt och skönt. Jag ska sitta ute ett tag till innan det är dax för en dusch. Min mamma och pappa skulle komma förbi en stund på kvällen så vi tänkte fixa lite grillat. Det blir lite blandat kycklingbitar, köttfärsbiffar med tacosmak och tunna revben. Naturligtvis lite grönsaker till också. Mums.


Linda ska till Daniel i kväll igen. Det var bara en kompis sa hon från början. Nu har hon dock varit där så många gånger så i veckan frågade jag om de var bästisar nu....????? Hon hinner iallafall äta med oss först. Hon gillar också grillat och vill inte gärna missa det.


Nu väntar solen på mig.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0