Lördagsmorgon.

Lördagen har startat. Mats åkte tidigt till golfbanan. Jag har pysslat lite här hemma. Förberett en pastasallad som vi skall äta till lunch. Jag fick inspiration från Jessica. Hon hade varit hos sin kompis Ida och fått pastasallad med soltorkade tomater, bacon, ruccolasallad och lite mera. Så här blev den.


Vi pratade med tjejerna i Helsingborg i går kväll. De hade varit på en shoppingtur till Malmö. Det finns många trevliga affärer i Malmö. Jessica ville göra en ''deal'' med mig. Hon hade hört från Linda att jag ville ha en jeansjacka. Då var hennes förslag att jag kunde ta hennes och köpa en ny till henne. Jag vet att hon har en jeansjacka som jag tycker är snygg. Resultatet blev att jag antog budet. Undra vem som vinner på det....????

Jag skall ge mig ut på en joggingtur snart så att jag får lite motion. Tänkte ta mig ner till bron i Johannelund och sen hem igen. Kan tro att det blir ca 8-9 km. Det blir lite lagom. Motion behövs då jag även har bakat en kaka till fikat. Då kan jag äta med gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0