Övningskörning.

Linda och jag har varit ute på en tur i kväll igen. Det går riktigt bra nu och jag kan slappna av lite när jag åker med henne. Vi körde runt både i stan och på landsväg. Vi körde förbi kyrkan där jag lovade bort mitt hjärta för många år sedan. Det är inte klokt vad tiden går fort. Kyrkan såg ut att vara nymålad, för vad jag minns så var den i en ljusare nyans av rosa då. Det kanske är för att vi gifte oss i en rosa kyrka som vår äldsta dotter är helt rosafixerad. Dock ej när det gäller kläder utan alla andra prylar som hon bara måste ha här i livet.

Mats har gått och lagt sig för han börjar så tidigt i morgon. Jag kollar lite på TV och letar på nätet efter ett recept på jordnötssås. Jag trodde det bara var jordnötter i såsen.  I de recept som jag hittar ingår det en hel rad olika kryddor. Väldigt varierande recept.

Nu kollar jag på fotbollskväll. Det ser inte lätt ut för Helsingborg och BP på den dåliga på planen. Vi gick förbi Olympia i Helsingborg nu i helgen. Där var träningsplanen grönare än grönast. Vi tyckte det såg så inbjudande ut att vi gärna hade sprungit en runda på gräset.


Snart är det sovdax för mig också. Jag skall åka tillden Kungliga Huvudstaden i morgon. Jag skall på utbildning. Vi skall få ett nytt tidrapporteringssystem på jobbet. Tåget går 07,40 så det är inte så tidigt. Skönt det. Jag skall gå upp och plocka fram lite kläder till morgondagen. Skönt att göra det kvällen innan så behöver jag inte drabbas av beslutsångest i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0