På väg mot Grönt Kort......

Nu har jag gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har anmält mig till en nybörjarkurs i golf. Jag är spänd på hur det skall gå. Min tidigare erfarenhet av golf är minigolf, och att jag har slagit några bollar på rangen. Mats har tjatat på mig, och sagt att det vore trevligt om vi kunde spela ihop. Han har tidigare i vår lovat mig golfklubbor om jag går en kurs. Undra om han har tänkt på att det kan bli dyrt för honom...????

Jag skall prova och se om det är något för mig. Jessica tror att det kan passa mig då jag gillar att gå promenader och prata med nya människor. Dock tror jag att det gäller att träffa bollen också, och till slut få ner den i det lilla hålet. Jag lovar att det kommer en fortsättning i detta ämne här på bloggen.



Dagen har gått i rasande fart. I dag igen. Jag har jobbat mellan 8,30-20 idag så det blir bara lite fritid nu innan det är dax att sova en stund igen.

Linda håller på att packa inne på sitt rum. Hon skall åka till Jessica i Helsingborg i morgon kväll. Hon skall stanna ända tills på söndag. Det innebär att det blir barnfritt för oss i helgen. Nu när barnen är stora är det inte så stor skillnad om det är barnfritt eller inte. Det blir bara lite tystare hemma när vi är ensamna. Jag tycker det är kul när vi kan göra saker tillsammans hela familjen. Jag tror att Jessica och Linda tycker det också. Trots att de ibland tjatar på oss och tycker att vi är knäppa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, det sa du inget om till mig, Hoppas det kommer gå bra! Klart vi tycker det är lite trevligt att umgås med er ibland... Nu har jag precis varit ute å promenerat en tur!

2009-05-20 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0