Premiär i milspåret.

Ja, just det idag har det varit premiär i milspåret i Vidingsjö. Jag måste erkänna att det gick mycket bättre än vad jag väntat mig. Svävade väl inte direkt fram men ändå ok. Jag gillar milspåret för det går på skogstigar och grusvägar. Jag tycker det är fruktansvärt och springa på barken som lagts ut få fem-kilometers-spåret. Det är som att springa på skumgummi.

Min man shoppar just nu mer än vad jag gör. Han slog till och köpte en ny cykel idag. Det är han värd eftersom att han cyklar året runt till jobbet. Har hunnit med att käka en vanlig lördagslunch i vår familj. Dvs pastasallad. Fick i oss var sin munk till kaffet efteråt så nu skall vi nog stå oss till kvällen. Grillen tänds naturligtvis då.

Linda och jag ägnar oss att sola på baksidan. Dock skall jag nu försöka förena nytta med nöje. Jag skall rensa lite i rabatterna och då solar jag ryggen samtidigt. Linda ligger och läser på om trafikregler. Det är bara två månader kvar tills hon fyller arton och då vill hon gärna ha sitt körkort direkt. Lycka till Linda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0