Tisdagen snart slut.

Tisdagen har rusat iväg i en rasande fart. Precis som alla andra dagar. Jag har jobbat till åtta idag så kvällen var nästan slut när jag kom hem. Det har varit mycket sälj i butiken både idag och igår. Kul, för det gillar jag. Året har börjat bra för oss trots hot om lågkonjunktur. Kanske människorna panikshoppar nu när de tror att pengarna snart tar slut?

På tal om shopping så berättade jag här om dagen att min make köpt en ny cykel. Ryktet har nått mig att någon saknat en bild på cykeln. Jag är inte den som är den så det är klart att jag fixar en bild. Snygg va??


Den stod hemma i garaget när jag kom från jobbet. Det regnade när Mats skulle cykla till jobbet så han ville inte smutsa ner nya cykeln. Den gamla fick stå till tjänst. Han tjatar på mig att även jag skall cykla till jobbet. Jag skall tänka på saken och kanske cykla en dag när det är soligt väder. Jag minns iallafall en vår och sommar som jag cyklade varje dag. Så helt omöjligt är det inte.

Jessica har varit hos frissan idag och klippt av sig en bit på sitt långa hår. Hon sa att det räckte lagom till axlarna nu. Jag bad att hon skulle skicka ett mms så att jag fick se hur hon ser ut. Men det blev inget med det. Ursäkten var att hon inte gjorde sig så bra på bild.

Linda har kört halk-körningen idag. Hon hade visst fått smak på att sladda på det hala underlaget. Tur att hon får en chans att öva innan det blir vinter. Ett ytterligare steg närmare körkortet.

Nu är det faktiskt sovdax igen.

P:S Det blev inget läst i min bok igår heller.


Kommentarer
Postat av: Irene

Vi tackar för den fina bilden på Mats cykel.

2009-05-06 @ 07:43:48
Postat av: Jessi

2009-05-06 @ 09:40:10
Postat av: Jessi

Men den ser ju likadan ut som den gamla?!

2009-05-06 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0