LHC-Timrå.

Vi skall tillbringa eftermiddagen i Cloetta Center. LHC-Timrå står på programmet. Det skall bli kul. Jag har inte sett någon match i år ännu. Heja LHC.

På förmiddagen har vi varit ute i det fina vårvädret. Det känns ju nästan som vår ute idag. Iallafall var det underbart skönt att få se sol, och blå himmel.

Efter hockeyn blir det middag. Det ligger ett par stora köttbitar i kylen, och väntar på att stekas. Hoppas att vi har en LHC-vinst att fira, eller kanske ännu bättre en annan vinst att fira. Slog till och köpte en HarryBoy i dag. Så nu gäller det att hästarna springer som jag vill. Det är kanske inte så stor risk?


Kommentarer
Postat av: =)

fin blogg du har :)

följ mig på bloglovin så gör jag detsamma :)

kram!

2009-11-21 @ 14:35:21
URL: http://otbs.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-21 @ 14:47:57
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Mette

Ja, hockeyn gick ju bra! (såg er allt, ni satt inte så långt från mig) V75 gav ju inga stora pengar även om du skulle ha alla rätt ;-)

Smaklig måltid!

2009-11-21 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0