Reafynd.

Kerstin och jag slank in på Flash en sväng på lunchen. Halva rea-priset gjorde att vi lockades in.
- Det finns nog inte så mycket, sa jag.
Fel igen. Jag köpte en jacka för 200 kr som tidigare kostat 1000 kr. Kerstin hittade en kofta. Jag gick runt i jackan och funderade en stund. Kom sedan på att vad är det att behöva fundera över egentligen. 200 kr. Så nu hänger det ytterligare en jacka i hallen.

Nu har vi just käkat ärtsoppa. En dag för tidigt egentligen. I kväll väntar lite slappning framför TV:n.

I morgon väntar SJ på att få ta mig till Stockholm igen. Tåget går inte förrän klockan nio, så det känns som att jag får sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Varför är jag inte förvånad över shopping?! Hade med velat ha en jacka men min studentplånbok hade nog inte ens haft råd om den bara kostat 200, haha!

2009-11-11 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0