Tur till Norrköping.

Det blev en biltur till Norrköping idag. Den ´´lilla svarta ärtan´´ tog oss dit. Det var beskrivningen av vår nya lilla Toytota från en kompis. Den gick riktigt bra även på motorvägen. Bagagen rymde lagom en låda vin, och fyra burkar öl. Tur att vi även har baksätet att packa i. 

Det blev lunch på O´learys. Gott. Mina kollegor i Norrköping rekomenderade veckans burgare där. Denna vecka var det ägg, och baconburgare. Gott men vi blev väldigt törstiga. Lite shopping blev det också. Mest småsaker som ljus, julduk, strumpbyxor m .m.

Nu funderar jag på att ge mig ut för att få lite frisk luft innan det är dax att åka och gratta min pappa som fyller år idag. Grattis Pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0