Veckohandlingen klar.



Äntligen var veckohandlingen avklarad. När jag skulle ´´scanna´´ ut mig möttes jag utav texten. Tillkalla personal. Oh, nej jag orkar inte med koll, tänkte jag. Då kom jag på att jag köpt folköl så det var därför personalen skulle komma.
- Jag har inget leg med mig, sa jag. Men jag fick handla iallafall. Kan inte förstå det.

Jag har just målat mina naglar. Det blev till att göra egen manikyr nu idag. Jag funderar fortfarande starkt på att besöka Annika för en lite proffsigare manikyr. Nu blev mina naglar blåmålade. Jag har alltid varit barnsligt förtjust i blått nagellack. Tur att det är poppis nu.

I går läste jag ut Sommardöden. Lite konstigt slut. Jag gillar inte sådan böcker där det knappt går att förstå slutet. Nu skall jag ge mig på ´´Män som hatar kvinnor´´´. Så jag kan förstå vad alla pratar om. Kanske jag kan se filmerna så småningom också. Om jag känner mig själv rätt så blir det när jag kan köpa dem på dvd.

Nu är de snart dax att krypa ner i sängen. Här är ganska ensamt just nu. Mats jobbar och Linda är hos Daniel. Jag käkade en skaldjuslasagne till kvällsmat. (Vacumförpackad färdigmat). Den är så himla god, så jag kunde inte motstå en när jag öppnade kylskåpet. Nu är jag så mätt att jag nästan mår dåligt. Jag längtar efter att få sova.
God natt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0