Dax för vantar.

Det känns som att det behövs snart. Mats och jag har varit ute i två timmar nu ikväll, så mina fingrar känns lite stela. Det var helt underbart skönt ute ikväll. Frisk luft var verkligen vad jag behövde. I går när jag kom hem efter en långdag på jobbet var jag så trött. Blev bara en stund i soffan innan natten kom.

När det är så härliga dagar som idag så är hösten helt underbara. Hög frisk luft och härliga färger i naturen. När jag var liten, och gick i skolan blev vi alltid ombedda att måla höstteckningar. Det var träd i olika färger. Ibland skulle vi även ut i skogen, och samla löv för att göra collage.

Nu skall jag ringa till Jessica och se om vi kan boka in ett besök hos henne i Helsingborg. Vi är sugna på att åka ner en helg för det var så längesedan som vi var där. Det är alltid kul att komma ut på en liten resa över en helg.


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag skrapade bort is från bakrutan i morse plus invigde min mössa i morse på morgonpromenaden med hunden i morse. Mössan åkte på i kväll oxå.

2009-09-29 @ 21:31:54
Postat av: Jessi

Nu har iallafall jag bokat in ett besök hem!

2009-09-30 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0