Fredagstacos.

Nu har vi gjort som halva svenska folket. Käkat tacos på fredagskvällen. Gott. Jag tror aldrig att vi tröttnar på tacos. Känns lite nyttigt med dessa ny fullkornstortillias. Jag tycker att fullkornstortillias har lite mera smak än de gamla vanliga. Snackade med Jessica i Helsingborg, och även där serverades det tacos.

Snart är det dax för Dobidoo. Jag är barnsligt förtjust i allt som har med frågesport att göra. Dobidoo passar mig perfekt. Maken är inte riktigt lika road av fråge-spel, men det känns som att han tycker att Dobidoo är helt ok. Efter detta blir det Skavlan. Också ett helt ok program. Anna Anka skulle visst delta. Jag lyssnade på henne på radion idag, och hon har lite egna åsikter. Jag berättade för min make att hon tyckte att kvinnans uppgift var att behaga mannen. Då tyckte han att det var lite dåligt att han hade fått fixa maten i kväll. När han har varit ledig idag så skall han naturligtvis fixa maten, eller hur? Jag vet att han så gärna gör det.

Vi brukar somna ganska tidigt på fredagskvällen när vi slappnar av efter en arbetsvecka. Lite sovmorgon i morgon iallafall. Det känns inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0