Inventering.

I går inventerade vi på jobbet. Det gick lätt. Vi brukar göra lite kul runt det hela. Köper lite mat och käkar tillsammans när vi har stängt butiken klockan fem. Vi var klara klockan åtta så då var det bara att köra hem i regnet. Är det höst nu?
När vi kom ut på parkeringen hade någon slagit in en ruta på min jobbarkompis bil. Jag blir så trött på denna meningslösa skadegörelse som bara kostar tid och pengar.

Linda och jag slappade framför TV:n på kvällen. Drack te och kollade på Grey´s. Riktigt bra serie. Tur att jag har köpt mig några dvd-boxar.

Nu väntar en ny jobbarvecka igen. Jag ser fram mot dagens lunch just nu. Jag har träff med en klasskompis sedan gymnasiet. Det skall bli kul. Hon jobbar också här ute så vi brukar försöka få till en lunch då och då. Det blir en sallad på Sannes. Vår favorit här i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0