Nästan fredag.

I dag är det nästan fredag. Jag är ledig i morgon så det känns som fredag kväll för mig idag. Det var lugnt på jobbet idag så Kerstin och jag var och shoppade oss nya jobbarkjolar. Svarta jeanskjolar. Det blir snyggt att ha på jobbet. Roligt att ha något att variera de svarta jeansen med.

Nu i eftermiddag har Mats och jag varit på Signalen och handlat.
- Är det redan dax att veckohandla igen, sa jag i morse. Vi gjorde ju det nyss. (Hualigen vad tiden går fort.)
Vi köpte med oss sushi hem till Linda för att överraska henne. Då hade hon försvunnit till Daniel så hon käkade inte hemma. Hon ville såklart att vi skulle spara sushin åt henne tills i morgon.

Mats och jag har nyss käkat lite kvällsmat och kaffe på det. Med violglass till. Riktigt gott. Naturligtvis så är vi proppmätta igen.

Jag hade tänkt att åka till Feelgood ikväll men näsan rinner hela tiden så det blev inget med det. Är det svininfluensan som är på G eller? Jag tycker det är lite upphaussat med svininfluensan. Verkar som alla har drabbats av bacillskräck. På makens jobb kommer det en person och torkar av lyskontakter och dörrhandtag. Jag bara undrar, var är vi på väg?

Nu skall jag se på tv, och njuta av hur underbart det skall bli att vara ledig i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0