Soliga söndag.

Ja, så ser det faktiskt ut utanför huset just nu. Jag skall ta på lite träningskläder snart och ge mig ut på en runda. Det ser så skönt ut ute. Det gäller att passa på att njuta för snart är det mörkt och kallt.

Mats och jag började dagen med en golfrunda. Det var jättehärligt ute för det blåste ingenting alls. Det är så skönt att komma ut tidigt på morgonen. Roligt var det att spela också. Nu ser jag redan fram mot nästa runda. Bäst att boka upp sig till helgen snart.

När vi kom hem fixade jag middag. Det blev fläskfilégryta och ris. Till efterrätt paj och vaniljsås. Pajen kändes himla onyttig när jag gjorde den. Smör, socker och sirap. Havregryn också, och det är väl nyttigt eller?
Men ack så god den var. Smakade knäck och mums. Det bästa är att det finns fortfarande kvar lite i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0