Golf och Pizza.

En himla bra avslutning på helgen. Först en golfrunda i solen. Efter detta blev det en pizza från Laslos. Paradiso för min del. Laslos bakar så himla goda pizzor. De känns inte så onyttiga.

Jag blir så sugen på att spela mera golf när jag har varit ute en runda. Har det gått bra blir jag sugen för det. Har det gått dåligt så vill jag ut, och förbättra mig. Det finns alltid en anledning till golf. Jag skall försöka få till det så vi kan hinna en runda en kväll i veckan.

Alla golfsaker går t.o.m in i ´lilliebilen´´ trots att den inte är så mycket större än en golfbil. Lastutrymmet är större än man tror. I veckan när Mats var på däckfirman för att byta däck undrade de vad det var för en liten bil vi hade. Den var liksom för liten för rampen. Det blev till att veva upp den för hand.

I morgon börjar en ny vecka med nya möjligheter, såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0