Lunchdate.

I dag har jag varit på lunchdate. Med Mimmi, min kompis från Motala. Alltid lika trevligt. Vi käkade en god sallad. Vi gör visst alltid det när vi käkar lunch tillsammans. Jag tror att laxen som fanns i salladen var salt, för jag har törstat hela eftermiddagen. Tur att det finns vatten att dricka i kranen.

Väl hemma igen efter jobbet så var jag såklart hungrig igen. Jag har lagat lite mat till mig och Linda. Pasta med en enkel sås, och lite korv till. Det smakade bra.

Nu är det hockey på TV som gäller. Djurgården gjorde just nu 1-1. Jag höll just på att skriva att LHC hade ledningen men inget kändes säkert. Då gör Djurgården mål. Ganska typiskt. Nu skall jag ´´heja´´ vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0