Städning och jogging.

När jag kom hem från jobb blev det ett litet mellanmål för att få lite extra energi. Direkt efter detta tog jag tag i städningen på övervåningen. Efter detta, time för motion. Jag tänkte gå en promenad i rask takt. Precis när jag gått en bit öppnade himlen sig, och jag blev dygnsur. För att inte frysa fick det bli jogging istället. Jag var ute i en timma så nu känner jag mig nöjd med mig själv.

Joggingrundan gav mig en massa extra energi. Då blev det lite matlagning när jag kom hem igen. Jag gjorde två pajer, som är bra att göra lunchlådor av. Stekte även pannkakor med rivna morötter i.
- Undrar om det är någon annan i familjen som gillar dem?

Nu väntar Amelia på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0