Step och snurr.

Ordningen är återställd. Det är torsdag och jag har varit på mitt favoritpass. Förra veckan var det inget p.g.a skärtorsdagen. Jag blir alltid lika glad när jag klarar av de svåra kombinationerna. Det var så himla varmt i salen idag. Jag kände mig lite trött innan passet, men efter passet fick jag ny energi. Det gäller att utnyttja den direkt.

Det blev en runda på ICA. Mötte en bekant som direkt undrade om jag hade varit och tränat. Hon tyckte jag såg ut som ett stoppljus i huvudet. Systemet hade öppet ända till åtta så dit hann jag också.

Hemma igen och när allt hade lastats in i skåpen så gjorde jag en Janssons. Det blev inte mycket påskmat i påsk. Nu har familjen har önskat sill och Janssons till fredagskvällen. En vecka för sent. Vad gör det?

Nu har jag iallafall duschat, käkat en sen kvällsmat och målat naglarna. Jag bojkottade LHC-matchen i kväll. Tur var väl det, för att döma av resultatet så var det ingen rolig match. Nu är det snart sovdax så jag orkar med morgondagen. Min nya chef kommer på besök så det gäller att vara pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0