Sista dagen.

I dag är det min sista lediga dag innan det är dax att börja jobba igen efter semestern.

Semestern har varit helt perfekt. Så skönt att ha fått vara ledig, och bara ha det bra. Jag har inte funderat så mycket på jobbet. Det är så det skall vara.

I dag startade vi dagen med en golfrunda. En liten regnskur men annars fint. Jag hade tänkt avsluta semestern med en bra runda. Så blev inte fallet. Nu blir det att vila lite innan det blir en ny runda. Jobbet kallar som sagt var.

Mats och jag har varit ute, och gått en runda i skogen i över två timmar nu ikväll. Skönt. Det har blivit så mycket frisk luft, och motion under denna semester. Nu har vi just käkat lite mat och har nu hamnat framför TV:n. Det får bli en tidig kväll idag för jag känner på mig att det blir en långdag på jobbet i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0