Sushi-kväll.

Jessica köpte med sig sushi hem till oss i kväll. Det smakade så himla gott. Det var ett tag sedan jag käkade sushi sist.

Bara två semesterdagar kvar. Jag är så nöjd med min semester. Allt har varit perfekt. Vi hade kanonväder under två och en halv vecka i Skåne. När vi kommit hem har vi hunnit göra allt vi vill även om det har regnat ett par gånger.

Mats och jag började dagen med en golfrunda. Det gick inget vidare. Det är bara att bita ihop, och tänka på det som ändå var postitvit under rundan. Pasta med baconsås när vi kom hem. Eftermiddagen har vi tillbringat i trädgården. Lite jobb återstår dock fortfarande. Vi får fixa det i morgon.

Nu väntar fotboll med svenska landslaget på TV. Ska bli spännande att se om Zlatan kan uträtta något extra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0