2010 har startat.

Nyårsmaten blev kanongod. Maken hade fixat allting perfekt. Det var bara att sätta sig att käka. Först skjutsade jag bara iväg två partypinglor. De var så tjusiga. Jag fick dem att posera för fotografen så jag kunde ta lite fina bilder.





Det har varit en höst full av jobb så jag har sett fram mot nyårsaftonen. Nu blev det så att jag bara slappnade av när vi äntligen var där. Resultatet blev naturligtvis att jag blev dödstrött.

Nu startar vi 2010 med alla våra nya löften som vi hoppas att vi kan hålla. 

Mats och jag har varit ute på en promenad. Skönt. Nu skall vi bara packa allting i bilen, för att dra till Helsingborg. Mats, jag och Jessica. Det skall bli kul att komma iväg på en liten tur. Linda skall få besök från Gävle så hon stannar hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0