Äntligen step igen.

I dag har jag varit på Feelgood efter jobbet. Kanonkul att träna lite igen, och träffa alla gamla träningskamrater. Nu skall jag komma igång med träningen igen. Det var inte så jobbigt som jag tänkte mig, trots att jag inte tränat på länge. Dock lär det nog kännas i benen under morgondagen. Men vad gör det. Huvudsaken är att ha kul.

Hualigen vad det är kallt ute. Linda cyklade just iväg i den 20gradiga kylan. Jag skulle inte vilja byta med henne. Vi har just fikat. Gott och värmande. Jag hittade hembakade blåbärsmuffins i frysen, så nu är vi proppmätta igen. Mats hade naturligtvis fixat mat till oss nu ikväll. Tack för det.

Nu skall vi lata oss och se lite på TV. Det är en jobbarhelg för min del, så det blir ingen sen kväll. Undra om kunderna har några pengar kvar att handla för nu efter julhelgen....???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0