Feelgood och snöskottning=träningspass

Jobbat idag igen. Det märktes att det var lite mindre kunder p.g.a snöyran. Stannade iallafall på Feelgood på hemvägen. Det blev ett step-pass som varvades med styrka. I dag var det träning för armarna med hjälp av gummiband. Jag kan inte skryta med att jag är speciellt stark.

Väl hemma igen plockade jag fram snöskyffeln. Attans vad mycket snö det var. Jag blev lika svettig som efter träningspasset. Snacka om att armarna kändes sega efter skottningen. Det positiva var att jag fick frisk luft.

Nu har jag plockat iordning på en massa tvätt. Linda har städat i sin garderob vilket är kanonbra. Dock dyker det då upp en massa tvätt till mig. Det är som tur är mest sådant som inte behöver strykas. Jag gillar verkligen inte att stryka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0