Kallt. Kallt. Kallt.

- 20 grader. Jag minns inte riktigt när det var så kallt senast. Linda skall just ge sig iväg på bio. Mats och jag sitter hemma och värmer oss. Vi har tänt en massa ljus för att det skall bli varmt och skönt.

Har just avnjutit en god middag. Kyckling med parmaskina och klyftpotatis. Även idag är det maken som har kökstjänst. Det är skönt att få sätta sig vid dukat bord.

Ganska lugnt på jobbet idag. När jag kom hem gick Mats, och jag ut en sväng. Skönt. Det tar lite extra tid att få på sig alla kläder nu när det är så kallt. När vi fått på oss alla kläder så frös vi inte på promenaden. Vi får så fin färg i ansiktet av den friska luften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0