Mera Helsingborg.

Lite sovmorgon blev det iallafall. Jag sov så gott i natt.

Vi skjutsade Jessica till jobbet. Efter det tog vi en tur till Golfbutiken. Vi hittade precis vad vi ville ha. Resebagar till våra golfklubbor. Ett riktigt fynd. 40 % rabatt. Vi kändes oss kanon-nöjda, och nu är vi laddade för vår golfresa.

Ett stop på stan här i Helsingborg. Soligt och kallt, men lite blåst. Vi käkade en god lunch på Mezo. Sallad med kyckling och mozarella. Dagens enda shopping var en lila slev till köket.

På vägen ut till Väla var vi tvungna att ta en tur till snabbtvätten. Första gången i mitt liv som jag besökte en snabbtvätt. Hos oss gäller alltid handtvätt. Naturligtvis var detta en snabbtvätt utan borstar. Trots detta så kände jag mig som Clarie Wikholm, i ´´Vi hade iallafall tur med vädret´´ när jag satt där, och kollade på allt lödder på rutorna.

Efter att ha hämtat Jessica på Väla så lagade vi middag. Fläskfilé och potatisgratäng. Gott. Nu har Mats gått ner till sin gamla jobbarkompis sedan Helsingborgstiden, Bengan. Jessica och jag roar oss med att kolla på TV.

Ha en trevlig lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0