Snart färd mot Göteborg.

Snart är det dax att börja vår resa mot Göteborg. Vi skall på KickOff. Det brukar alltid vara kul. Vi har varit i Tylösand tre gånger på KickOff. Nu skall det bli lite nytt med Göteborg.  

Jag har packat en resväska med som vanligt alldeles för mycket kläder. Jag hade så svårt att bestämma mig för vad jag skulle ta med mig. Jag tycker det är kul att få använda mina egna kläder, då jag har arbetskläder på jobbet.

Jag skall hämta upp ett par kollegor på vägen. Vi stannar någonstans längs vägen, och käkar lite. Mats är på jobbet, och Linda skall baka muffins. Undra om det finns några kvar när jag kommer hem på tisdag?
Det lät som de skulle bli goda. Kladdkakemuffins med vit choklad i.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0