Golftävling.

I går var det golftävling på Landeryd. Min andra tävling i mitt golfliv. Vi startade med singelspel under sex hål. Det var inte speciellt lyckosamt. Efter detta fick vi slå vart annat slag. Det gick betydligt mycket bättre och det var himla kul. Jag har inte sett hela resultatlistan ännu, så jag vet inte vår placering. Dock kom vi ej bland de tio första, då de fick pris i går kväll. Någonstans i mitten skulle vi vara jättenöjda med. Det var trots allt 100 lag med i tävlingen. Det var en rolig runda och vi fick sällskap med ett jättetrevligt par.

På kvällen var det en liten buffé och prisutdelning på Harrys. Ganska lugn tillställning. Synd att det regnade igår så vi inte kunde sätta oss på någon uteservering och mysa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0