Promenad hela vägen.

I dag blev det promenad hela vägen hem. Det bara rullar på när jag kommer igång att gå. Det tog nästan två timmar att gå. Inte så konstigt med tanke på att det är 12 kilometer hem. Skönt var det iallafall.

Lite hungrig när jag kom hem så det smakade bra med mat. Känner mig lite stel i nacken. Jag har värmt mitt vetehjärta i micron. Så nu sitter jag här, och njuter av värmen från det. Synd att maken jobbar. Han kunde fått massera mig om han hade varit hemma.

Gav mig ut på klänningsjakt idag. Inget byte. Jag kom iallafall hem med en kjol som jag tyckte var fin. Lite annorlunda stil mot vad jag brukar köpa. Med ett linne till så kan den säkert funka bra. 



Första juni idag. Börjar inte sommaren i juni?
Min fråga är: - Var är sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0