Sommarblond.

Nu har jag äntligen varit hos frissan och blivit lite sommarblond. Synd bara att vädret ute inte passar ihop med sommarblond. Kallt igen. Jag vill inte ha detta väder. Trots regnet så vill jag snart ut en stund för att få lite frisk luft och motion.

Nu har iallafall håret fått sitt, vilket känns kanon. Fast jag vill fixa med det lite själv innan det känns riktigt ok. Jag känner mig alltid lite extra docksöt, när jag just har varit hos frissan. Håret är lite i lenaste laget. Det behöver en vecka på sig för att bli bra.

Det finns naturligtvis en massa roliga saker att shoppa hos frissan. I dag fanns det ett erbjudande med inpackning och schampo. Schampot blev i princip gratis. Fynd eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0