Studentförberedelser.

Dagen har gått i ett. Igen.

Började med frukost och tidningen. Efter detta en morgonpromenad. Skönt. Matshopping på ICA Maxi. Jag är glad att jag hade sällskap av Jessica. Vi stannade i Centrum också. Specialbeställningar från Signalen av Linda och Systemet. Jessica gillade inte att det blev dyrt när vi handlade. Trots att hon slapp betala.

Väl hemma igen var det matlagning och tårtbakning som stod på schemat. Hann också fixa oss en lunch. Färsk pasta med en lax-sås. Gott. Kaffe blev det också och fem minuters rast. Gav oss ut för att fixa lite björkdekorationer. Är det tillåtet att plocka det?
Vi provsmakade även jordgubbarna till tårtan. MVG.

18 hål golf tillsammans med maken och Nenne. De första nio gick jättebra. De sista nio mindre bra. Fokusering?

En liten kvällsmacka och nu återstår bara två saker. Hänga upp tvätten och måla naglarna.

Vädrets makter ser inte ut att vara på vår sida inför morgondagen. Jag tror att jag kommer att frysa i mitt linne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0