Veckan har börjat.

Måndag igen. Inget större fel på måndagar.

Lunch på Sannes med Mimmi. Trevligt som vanligt. Det blev sallad med lax. Oj, så nyttigt med lite fisk. I morgon blir det matlåda igen. Då väntar isterband, och dillstuvad potatis. Det är inte illa. Lite hederlig gammal husmanskost.

Mats och jag har varit i Vidingsjö och sprungit nu ikväll. Skönt. Efter detta blev det en toast. Smarrigt men inte lika nyttigt som lunchen. Men jag har ju iallafall tränat.

Testade min nya potatisskalare nu i helgen. Snacka om bra. Varför har jag inte köpt någon tidigare? Maken surade lite igår när vi fick Maxibladet. Denna vecka hade de sänkt priset på den med 100 kr. Så kan det vara. Det går inte att tänka hela tiden på att det kanske blir rea. Då kommer jag aldrig att få någonting.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0