18 hål.

Det blev arton hål på Landeryd igår. Det var årspremiär på Södra banan. Det kom lite fint regn. Ganska vindstilla och varmt, gjorde att regnet inte kändes så mycket. Det var så skönt att bara vara ute.

Nu är det snart dax för arton nya hål. I dag blir det den Norra banan. Vi slår ut 9,33 och innan dess vill jag hinna slå en hink bollar. Träning behövs märkte jag igår. Mycket mera vind idag men hoppas regnet lyser med sin frånvaro. Inget väder för att använda min nya rosa kjol som jag köpte i Spanien. Den får vänta ett tag till på sin Sverige-premiär.

De obligatoriska äggmackorna ligger i kylen och väntar. Termosen är fylld med kaffe. Bara att packa bilen kvar. Tro det eller ej. Alla grejerna går faktiskt in i vår lilla IQ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0