Äntligen.

Äntligen har jag suttit i solen på framsidan med ett glas vin. Det belv en härlig kväll med sol. Det känns så lyxigt att få sätta sig en stund i solen och bara ha det bra.

Inte trodde jag att det skulle bli så soligt, och härligt när jag vaknade i morse. Regnet smattrade då mot fönsterrutan. Vi gav oss ut på en golfrunda. Det blev ´´De för korta puttarnas runda´´. Helt otroligt att vi alla alltid puttade alldeles för kort. Inga snabba greener p.g.a regnet. Vi gör ett nytt försök i morgon förmiddag.

Eftermiddagen ägnades åt trädgårdsarbete. Skönt att bara vara ute. Jag hatar alla dessa maskrosor som dyker upp i gräsmattan så här års. De är som stora spindlar som invaderar. Usch.

Pastasås till middag nu ikväll. Jag fick muta Linda för att hon skulle åka till ICA, och köpa en baugette till maten. Hon köpte glass också. Då blev det glass och After Eight till efterrätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0