Mors dag.

Jag har fått present från mina kära döttrar. Tack så mycket. Jag fick den redan i fredags när Jessica kom hem från Helsingborg. Det var en sån där vit gipstext som är så populära nu. Lycka stod det. Jag har placerat den i sovrummet. Vi har vägghyllor som passar perfekt för ändamålet. Dessvärre har jag två hyllor, så nu är jag sugen på en text till den andra också. Vi får se.

Döttrarna har kört till Helsingborg idag. Jessica har bara några dagar kvar i skolan så Linda följde med henne ner. Nu har vi bara en bil kvar hemma. Det innebär för mig att jag får ta bussen till jobbet i morgon. Jag har planer på att promenera hem efter jobbet.

Mats och jag har firat Mors dag med en god middag. Kycklingspett, klyftpotatis, grönsaker och tzatsiki. Tzatsiken hade stått sedan igår så den var ganska stark i dag. Tur att vi bara skall andas på varandra.

Jag har jobbar idag. Mats och Nenne har spelat golftävling. Det gick bättre under gårdagens träning än under tävlingen. Ganska typiskt eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0