Sommarfina fötter.

Har just badat mina fötter, och gjort dem lite sommarfina. Dvs målat naglarna. Nu gäller det bara att solbränna dem lite också. Fötterna skall dränkas i min favoritolja innan sovdax. Egentligen är det en massageolja, men den är perfekt för kroppens torra delar.

I dag blev det lunch med Mimmi igen. Pasta med fajitas på Sannes. Mumma. Starkt så jag var törstig hela eftermiddagen. I morgon blir det matlåda igen som vanligt.

Kerstin och jag hoppade in en sväng på Vero Moda idag. Jag ville gå in där för jag har inte varit där på flera månader. Jag brukar inte handla något där. Hur tror ni att det slutade då?
- Jo, både Kerstin och jag kom ut med var sitt par linnebyxor i caprilängd. 199 kr kan kallas ett fynd, eller?

Nu skall jag snart gå och lägga mig tillsammans med Amelia. Jag har tröttnat lite på Amelia just nu. Jag gör det ibland när jag tycker att alla nummer är lika. I dag var det med ett erbjudande om att beställa Amelia Vänta Barn. Då kände jag att det var dax för ett uppehåll. Så nu har jag sagt upp min prenumeration . Jag vet att jag kommer att bli sugen igen senare. Då är det bara att förnya den. Alltid ringer det någon telefonsäljare som är sugen på att sälja en ny prenumeration till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0